I´m a mess

I tisdags kväll ville jag gråta för att det gjorde så ont i kroppen haha, vaknade me sjuk träningsvärk i onsdags också. Lova mig själv att ta det lugnt hela dan :P Men det slutade med att jag o Fessy snöra på promenadskorna o gjorde massa ärenden hit o dit, sammanlagt va vi nog ute o promenera 2 timmar. Chilla i solen ett tag med Moa också o senare på kvällen kom Emil också så vi satt ute o surra på baksidan. O igår hade jag, Fessy o Arsema picknick-times i Rålis. Det va molnigt o vi trodde vi skulle bli fler, men vi hade fett mysigt ändå! Sen på kvällen chillade jag o Fessy med film o snacks o sen sov hon över här då jag e home alone! Fett läskigt, men mah family kommer hem i eftermiddag :)

Vakna me typ betongkeps på huvet, varit täppt i näsan senaste dagarna, måste knappt kunnat andas i natt o fått brist på syre eller nåt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0