kan inte röra en muskel

Asså myyyyyy goooooood vilken träningsvärk jag har idag! Helt sjukt. Körde Vipr för första gången igår, tog typ kål på mig, knappt kunnat röra mig idag. Som inte den träningen räckte så skulle vi köra bodycombat idag! Men det visade sig att hon som leder det passet vanligtvis var sjuk så istället fick vi köra crosstraining me en kille. Jobbigt nog va ju killen tvungen att va snygg också, såg typ ut som Sean Faris bror (googla Sean!!1) o jag typ dog efter knappt halva träningsvärken då allt blev tio ggr jobbigare me träningsvärken, inte fick jag tid att glo på honom för det...

Hunnit me att vara i Barkarby me Fessy o Emil också. Hitta ett par dojor, strumpor o mjukglass, mums på det sista ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0