Man up

Nån ska till turistparadiset, nån ska tåglugga halva europa o nån chillar fortfarande galet i varma L.A. Ska hålla mig borta från FB, blir ju bara deppig, min längsta resa i år blir till malmö, feeest.

Igår gjorde jag ungefär inte ett piss på dagen, sen på kvällen drog jag o Fessy in till stan, tog en liten stadspromenad först o sen tagga vi till Moda, satt o chilla på balkongen, hängde lite me Zacki som kom förbi o sen träffa vi även Ibbo, Hermon o Meron. Inte träffa Hermon o Meron på skiiiiiiiitlänge så jag blev fett glad! :D Sen efter att Moda stängt, mötte jag o Fessy upp Saron o så taggade vi till Cafe Opera o va där ett tag. De va fett nice, måste dit igen! Missade ju tydligen både Wayans Brothers och olsson-tvillingarna (fotbollsspelarna) så irriterande!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0