still young

Jag är sjukt förvånad över mig själv, varit ute tre dagar i rad o sen haft första jobbdagen på det. I fredags var det halvt spontanutgång med Lager, Awet o Stefan. Hamnade på amba, där jag träffa på Sara som jag inte sett sen december, så det va riktigt kul!
 
I lördags var jag först och hälsade på mormor på dagen o sen på kvällen va jag me o fira paulinas storasyster Tereze. Hade fördrink hos hennes kompis, sen middag på kohpanghan eller hur det stavas. Knas stora buckets vi köpte in! De var gigantiska. Efter restaurangen drog vi till Stures och dansa lite.
 
Söndagen blev det Moda Bar me massa folk! Alltid nice där, chillade me Fessy, Haile, Awet o Gino :)
 
O igår va min första dag på jobbet, såååå mycket jag ska komma ihåg alltså, kommer ju göra bort mig totalt haha! Sen på kvällen va jag hemma hos en snygging, såg på när han packa o snacka lite skit. Mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0