always complaining

Jag förstår inte varför vi i Sverige gillar att klaga så mycket? Måste ju bero på vädret eller nåt? För jag vet att jag blir jävligt bitter av att sitta i 9 månader o vänta på sommaren ( för att sen oftast mötas av en såhär regnig sommar). Lite solsken piggar upp humöret!

Ett perfekt exempel på bitterheten e vad jag såg på facebook nyss. En kvinna som fyllde 30 skrev på SHM fanpage att skulle inte de kunna spela på hennes 30-årsfest då hon inte lyckats få en biljett. Sättet hon skrev det på skulle jag tolka som ett skämtsamt försök. Inlägget har fått typ 300 kommentarer, hälften skriver "klockren idé, hoppas det funkar", andra måste ödsla sin tid på att klaga "men är du dum i huvet, tror du verkligen att de kommer svara". ASSÅ SÄG MIG VARFÖR MÅSTE FOLK KLAGA????? VARFÖR?!?!?! Logga bara ut från facebook, pleeeeeeaaaase!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0