AVICII!!!

Gårkvällen känns typ overklig. Jobbade hela dagen med mina älskade dagisbarn och sen drog jag in till stan o mötte Lager. Vi käkade middag o taggade sen till Söderstadion. Där vi spenderade första 2 timmarna i en portabel bar typ haha. Jättemycket folk som stod där inne o skyddade sig för regnet. Sen vid typ 9 gick vi ut i regnet framför scenen. Mötte Angelica me sällskap o sen dök Avicii upp! Har längtat efter att se honom i mer än ett år, men igår va jag typ inte hype alls. Inte innan, lite hype under spelningen, men typ inte efter heller. Vet inte vad det berodde på. Mosade iaf allas fötter när Levels kom. Lycka att få höra den låten live!!!! Kanske vädret gjorde att jag inte hypa, men nöjd me konserten blev jag iaf.

Summerburst om 2 veckor, vackert väder o jag skiter i när mina fötter ramlar av. HYPE!

Klockrena kommentaren från grabbarna bredvid mig som stått o hoppat som idioter till Avicii senaste halvtimmen, när det kommer en lite lugnare låt.
- Nu låter det som om han avslutar, nu borde ju Avicii komma snart!!

Bra koll på läget liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0