heeelg

Alltså jag förstår inte människor som dricker för att de tror att de blir roligare. Folk blir ju faan bara jävla psykopater! Alkohol borde komma med en handbok, men främst människor borde komma me egen självkänsla och självförtroende. Knas!

Gårdagen var riktigt soft. Va på Ikea me familjen på dagen, sen på kvällen va jag o fira Lager som blir 20 idag. Var massa god mat och tårta. Gabbi hade gjort de godaste cupcakes ever! Mös med Lager, Cia, Jenna, Fessy, Jossan o Gabbi i soffan hela kvällen. Efter att vi sjungit för Lager vid tolvslaget drog jag, Jenna o Cia. Tjejorna åkte hem o jag åkte in till stan o mötte Izze o Emil med sällskap. Va på Entourage eller va det heter nuförtiden. Softa me Fanta-rose o sen dansa vi tills stängning. Najs kväll.

Hemresan sen blev förjävla lång också. Åt, missa tuben, yada yada yada. Träffa även Awet o Zacki på perrongen så de gjorde oss sällis.

O idag har vi sprungit bort alkoholen me lite fotboll jag, paulina, vera, emil, Izze o Krause i Åkeshov. Jag va bäst hehe, typ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0