midsommarfirande o kesocravings

Brukar ju alltid fira midsommar på samma sätt, upp till farfar o kusiner! Men i år följde Paulina me också :D Äkta myshelg med massa mat, sång, mer mat, tårta o sen logdans eller vafaan det kallas. Sistnämnda va förövrigt helt sjukt! Min kusin fråga om jag o Paulina ville följa me o jag tyckte Paulina skulle få se va som hände så jag lyckades övertyga henne att vi skulle följa me. Från början va vi typ 10 pers på en hövagnkindof thing, bakom en traktor, med sommarlåtar som typ, sommartider från en stereo. Sen åkte vi helt plötsligt till en villa där vi skulle plocka upp lite mer folk. Helt plötsligt hoppar det på 20 pers till o Markoolio dånar ut ur högtalarna. Haha hur de festar på landet eller va?! :P

Igår blev det gräsklipparrace o sen hemgång. Chilla hos Lager på kvällen o idag har jag inte gjort så jättemycket. Tränat lite me Paulina o sen mest tagit det lugnt typ

Imorron ska jag upp tidigt o köpa SHM biljett!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0