Sååååån hype!

Börjar tänka på morrondagen, HYPE! Tänker på lördag, HYPE! Tänker på söndag, HYPE!! Det här kommer ju bara sluta illa för att jag hypar! :P

Igår kändisspotta jag som faan. Va inne i stan o käka me grabbarna grus, aka Emil o Izze. Vi gick o kolla i affärer o i närheten av hötorget ser jag Rafael Edholm glida runt. Senare på kvällen va jag på Sommar! med Jenna o Cia. I gänget som står bredvid oss står Bill Skarsgård o chillar. Måste va fett skönt o va kändis i Sverige, för ingen slänger sig över dem :P

Idag har jag mest chillat, varit inne i stan med Jenna o fått mitt summerburstarmband o sen har jag gått en pw med Fessy. Ska hit the bed snart, helgen kommer bli knas! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0