Summerburst <3 <3 <3 <3 <3

Asså ååååååååååh haft en så najs helg!! Vill att det ska Summerburst minst en gång i månaden alltså, en gång i veckan hade nog tagit för mycket på kroppen haha. Va över förväntan trots regn på lördan. HELT FUCKING AMAZING!!!! Ska dit nästa år om det är då också, lätt asså!! Helt fantastisk fredag o lördag!!! Blev ingen utgång efteråt dock, nån av dagarna, tråkigt, men jag överlever, har som sagt haft en riktig hypehelg!!! Axwell, Ingrosso, Nause, Guetta, Adrian Lux, Nicky Romero, ja alla va så jävla najs!

Sov hos Paulina på lördagen sen o jag drömde seriöst om Summerburst, helt sinnes!!!


O igår chillade jag me Paulina o Fessy. Sen på kvällen tagga jag o Fessy till Moda, där vi hängde me Haile. Så längesen vi sågs, skitkul att se henne igen. Träffa Ibbo, Eboo, jag vettefaan hur han stavar det haha också, ruuuligt :)

O idag har jag chillat me mina homies Emil o Fessy i orten, juuupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0