Komedi

Jag o Paulina lagade goooodaste nachosen igår! O chilla fram SATC medans Paulina googlade *censur* i min blogg, för nasty!!! haha Myskväll iaf.

Jobbade idag o till lunch vare värsta fear factor. Visste faan inte vad som stod på bordet, men lunchen vare o jag va tvungen att äta det. Vann dock inga pengar för det....

Blir att lägga mig tidigt idag, så slut i kroppen, håller typ på att bli sjuk eller nånting, har mucho att göra tomorrow, så ska lägga mig riktigt snart asså, vill inte missa morrondagen. Sova tidigt på en fredag, damn, I´m getting old.

Sen för att citera min fina f.d roomie Haile ("komedi") Vissa människor är riktig jävla komedi, jag trodde jag hade tråkigt liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0