monday

Jag kan inte röra mina armar!!!! Har så ont i dem. Va o träna idag me Paulina. De va inte lika kul idag för alla maskiner o redskap va upptagna typ. O det e måndag. hehe

Har återigen haft chillhelg, men till löning då ere FLIPPPPMODE, I need it! :P I fredags åt jag middag me jobbet på Olearys i Vby. Sen tagga jag hem till mig o fixade upp popcorn sen kom Emil, Awet o Izze hit o kolla film. På lördan träna jag o Paulina, sen chilla vi mest hos henne, Fessy kom dit o vi laga middag, kulua!! Sen flippa vi dans o chilla på golvet, skön lördag. O igår så va jag o Fessy ute på äventyr. Ikea, Jakan o Vby. Sen blev vi upphämtade av Vera o Paulina i Veras egna nya bil :D vi cruisa runt lite, försökte fota bilen haha o sen fick jag o Paulina skjuts hem till mig där vi drack te o chilla me Awet.

Har förresten blivit utklassad av en 3-åring i memory o fått reda på hur barn blir till av en femåring. Herregyyyd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0