Nypan

Vet inte vad som hände i fredags. Vid klockan 8 satt jag i bilen för att lämna mormor på Ekerö, vid elva stod jag inne på Nype med min partner in crime, Fessy. Skulle blivit en nykter utgång, men efter världens längsta tunnelbaneresa, med världens typ pratgladaste kille som var helt säker på att jag var Isabelle från Bromma, så behövde jag en drink!! Halvspringande till klubben (inge inträde hära haha) så irriterar ännu fler randoms, drinken behövdes for real. Självklart dyker pratglade killen upp på klubben också... Jag o Fessy spendera kvällen på hiphop o Rnb golvet, var annars? :) Mötte upp Awet efteråt också o gjorde sällis hem.

O igår gick dagen för jävla snabbt. Vakna sent o blev hämtade av Paulina, käkade frukost i Vby o kollade lite i affärer. Sen åkte jag hem, fessy kom hit vi fixa oss o taggade till Angelica för surpriseparty. Hade sällis från Spånga av Carro. Skitkul att se båda två igen! Jag o Fessy fick skjuts av Angelicas pappa till Barkarby sen, riktigt skönt.

Idag har det varit chillmode på högsta nivå. Fick oväntat besök av Paulina o Vera, hade dock ingen Gevalia att bjuda på så vi såg på HP istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0