ofrivillig diet

Trodde som sagt att jag vaknade bakis igår morse, nu när man börjar bli såhär gammal börjar det bli en vana haha, men efter att ha legat deeeeckad hela dagen med huvudvärk, illamående o feber antar jag att det va mer än en bakfylla.... skulle upp o jobbat idag, men vakna me samma symtom idag så det va bara o ställa in. Har inte ätit på två dagar typ, känner mig inte som värsta krigaren precis...

I lördags, senast jag va vid mitt fulla tillstånd var fett kul! Först på dagen så fikade jag me Ebba, som typ gjorde en intervju me mig om USA o plugget där, satt o snacka i 2,5 timme utan att egentligen bli klara haha, som jag saknar L.A!!

Kom hem o fick fixa mig under stress för att sen åka in till stan. Mötte Anna o hennes vänner på Bryggeriet där vi åt god middag. Träffade även på Hanna som jag inte sett på jag vet inte hur länge. Efter middan drog vi vidare och bowla. Awesoooome! Sen rullade vi vidare mot stureplan där vi chillade lite på en bar o sen inne på solidaritet. Jag tappade dock bort de andra o efter att ha letat ett bra tag gav jag upp o taggade till fridhemsplan där jag mötte upp Izze o co.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0