olearys

Igår va en knasfull dag. Gick upp redan 9, skicka in cv o träna. Vid 1 mötte jag Angelica i Kista, vi kolla där ett par timmar, jag hitta inget dock :( sen åkte jag hem o chilla innan jag tagga till Olearys

På Olearys drack vi bärs o kolla fotboll. Barca-Milan. Såg maaaaasssa snygga killar där, tur nog satt de på andra sidan restaurangen så jag kunde fokusera på matchen. Halva gamla Vbyskolan va där. Jakob va me oss. Allas reaktioner när han kom, alla va chockade haha. Jag o Izze fick spontanryck o taggade in till stan. Blev soft bar & kök o sen white room. Inne på White dansade vi tills fötterna blödde, vinkade till min "favvo" också. Han vinka först, knas. Sen tog jag o Izze första pendeln hem efter att ha snackat med Bobby från mammas pojkar på Max. Asså den snubben e verkligen överallt, tror han e känd också, han sa det senast igår. Jag känner bara igen honom för att han baxa en stol från mig en gång i tiden. Nej jag e inte långsint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0