SÅÅÅÅ GLAD!!

Chillat hela dan, varit en liten stund i Vby. Sen letat lite kurser o letat lite jobb. Inte gjort så mycket egentligen. Mamma kommer hem o Wojni ringer. Helt plötsligt vill mamma åka upp o handla efter middan, vilket hon inte brukar orka efter en dag på jobbet. Jag följer glatt me, vandrar runt där inne på Hemköp o mamma beter sig inte konstigt, men jag märker på henne att det e nåt som inte stämmer. Sen ska vi gå därifrån o mamma ska prompt in på Apoteket också, jag tänker okej o sen går vi till bilen efter, men påväg ut kommer plötsligt FESSY gående emot mig!! Så chockad jag blev!! Kommer nästan behöva ringa henne imorron för att kolla att hon verkligen e kvar. Förstår precis varför de andra när vi kom tillbaka o överraska dem frågade oss när vi skulle åka tillbaka, för det va det typ första jag ville fråga henne hahaha.

Efter att chocken lagt sig, gick jag o Fessy hem till henne o chilla, Awet kom också, så vi catcha upp lite, sen vare dags för Fessy att sova, så jag o Awet tog en promenad i hooden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0