Dansa, pausa

Thanks God för mina fina vänner och min fina familj. Vet inte va jag skulle göra utan dem.

Vet inte hur många gånger jag varit inne i stan nu under veckan, helt crazy, men fått me mig massa fint krimskrams, helt löööövely!

Igår stod fest på listan på tal om nåt helt annat. Firade Emil, började med middag me grabbarna, sen dök Fessy upp o vi spelade ett tärningsspel som jag efter typ 2 timmar fortfarande knappt förstod. Efter stress hit o dit sen me buss o pendel så va vi till slut i kön till sommar! där det va kaosmycket folk. Blev en riktig berg o dalbane kväll. Men vi hade mestadelen riktigt kul. Gänget FLIPPA på housegolvet, hade knasfestligt när Esti o Awet dök upp från ingenstans (folk måste ha trott att vi inte sett varandra på år haha) Sen va vi ju en hel del på Hiphopgolvet också, självklart o flippa där me, me löööve hiphop n rnb. Träffa förövrigt halva Riddarfjärden och halva Jakan där också. Mp måste varit riiiiiktigt tomt igår! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0