klagobloggen represent!

Kommer ihåg när jag gick i gymnasiet o blev sjuk. Även om man missa saker va det feeett skönt att ligga i soffan o kolla på film. Sen började man jobba o när man blev sjuk då va det fett me stress att ligga hemma o sjuk, ville bara bli frisk. Sen blev man arbetslös. Har bara ett ord som beskriver hur det känns att vara sjuk då. ÅNGEST! Som om livet inte va illa redan liksom. Roliga e att jag tekniskt sett bara varit arbetslös i 2 veckor. Sökt jobb har jag däremot gjort föööör länge.

Aja, har iaf haft en bra helg. Firade Eritreanska nationaldagen, va kul, men det har nästan varit roligare de två andra gångerna. Träffa iaf en del människor. Jag o Fessy hängde lite me Awet, standard, träffa Stewen för första gången sen i vintras! L.A reunion! Hade varit kul om Meron också varit där, prickat in alla som e här på 2 dar liksom. Men, men. Gårdagen bjöd på amerikansk fotboll i Västerås, då min kusin spela o sen blev det bio på kvällen med Emil, hans brorsor o Paulina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0