time run och jag springer efter

Asså shiiit den här veckan har varit full! Börja me att vi fira Paulina ute på Solidaritet i lördags. Så kul vi hade! Hade bord, stod vid bordet hela kvällen vilket jag aldrig tror jag gjort förut alltså. helrör, efter champagne, efter helrör gled in. Mådde inte bra på söndan asså haha. Jag, Izze o Fessy taggade vi fem, snodde en sommar! affish på vägen hem hahah. Sen på måndag va det jobb o valb0orgsmiddag hemma hos Vera me massa folk, va ganska chill. tisdag bestod av shopping i stan me Paulina, chill i vby me Fessy o sumpanhäng me lager. onsdag träning o jobb. På torsdag vare middag o bio med Emil, Izze, Paulina o Yi. Såg 21 jump street. OMG, channing tatum så snygg.

O igår skulle jag, Paulina o Fessy taggat till Sommar! Va fett taggad på att träffa massa vänner som skulle dit o bara njuta av stället, meeeen icke, kön va fucking 200 meter lång efter att stället varit öppet i 40 min! Ett jävla skämt då det dessutom regnat innan! Så jag o Fessy hamnade på en Lion Bar med Esti o hans kompisar o sen taggade vi för att dansa på Nype hon o jag. Efter mötte vi hennes bror o åkte hem.

O idag e det hem till Lager jag styr min kosa för middqag. Va i Vby me Vera o Fessy nu på dagen också.Softish dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0