sådääära

Igår va en dag fyyyyylld av saker. Klev upp vid 7 o klunka redbull o sen åkte jag, pappa o Jonas till farfar. Va där hela dan, åkte lite fyrhjuling o sådära. Sen åkte vi hem vände i dörren typ. Vid 8-tiden befaann jag mig hemma hos Paulina fast utan Paulina haha o me Vera o Fessy. Vi föra o flippa o fixa oss innan vi begav oss till Sommar! önskar att vi hade taggat nån annanstans såhär efteråt men det va trevligt. Träffa som vanligt gamla klasskompisar, gamla festkompisar, nån kompis o bekanta. Stefan va dj på ett av golven så när Vera gått så stod jag o Fessy o flippa på hans housegolv :P Hann me hiphop-golvet också i vanlig ordning. Kul kväll, men faan jag väntar på när de där BAAAMspecialkaoskvällarna dyker upp. :)

Idag har jag chillat me mina två prinsessor heeeeela dan. Pizza till frukost, that´s how I roll, o nu rullar jag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0