pain

Ont i öron, hals, ögon, huvud. Jag orkar inte. Är på årets sämsta humör, vill bara gråta.
 
Haft en bra helg annars! Tacos o utgång i fredags med ett gäng av mina fina. Va på Vardagsrummet o Rasmus va me ut för första gången på väääldigt länge. O igår chillade jag bara galet ända fram till kvällen då det va SWEDISH HOUSE MAFIA!!! Gick tilllsammans me Jenna o Cia, mfl. Konserten va bra, men jag måste haft så höga förväntningar för jag va inte speciellt imponerad av första halvan av den. Men kul va det!
 
O sen vaknar jag upp idag, med årets förkylning, tror jag har feber också. Körde verkligen inte hårt igår så jag förstår inte hur jag kan må så dåligt idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0