TACK äntligen nån som ärlig!

http://www.alltomstockholm.se/klubbkonsert/article3338257.aos
 
ÄNTLIGEN nån som e ärlig i denna lilla storstad! Detta är vad alla vill. Majoriteten av folket vill inte gå ut och dansa, ha kul och umgås. De vill bara visa vem de känner, hur många de känner och hur bra kontakter de känner. Dessa tre killar e faan mina hjältar(sååå många torskar)
"Litet, exklusivt och internationellt"
"Så vilka kommer in på den här klubben då? Kommer alla in?

– Nej, alla kommer inte in, främst för att det är så litet. Det får bara plats 250 pers. Vi är ju tre som driver stället och det är lista så det blir att man går genom någon vän som känner någon utav oss för att hamna på listan. Så vi hoppas att det kommer bra folk som är vana att gå ut och reser mycket."

Nya klubbkonceptet e startat på en klubb som har funnits sen mina föräldrar var ungefär lika gamla som mig, vilket betyder att folk know this place, folk vill komma in, men icke sa nicke, de är inte gräddan av gräddan på det här. Vadå reser mycket? Även om gröna linjen e lång, come on inte så lång. Haha exklusivt my ass, jag ska starta en "exlusiv" klubb i mitt kök, endast folk som går genom nån vän kommer in!

Baaam lika bitter som alla andra haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0