på riktigt

Parteey like a mothaf*cka! Inte vad jag gjort den senaste tiden, men i helgen har jag ändå kört på ganska bra. Blev en spontan utgång med Lager i fredags. Mötte upp henne då hon satt med sina kollegor på AW i Slussen. Ett stället som hette Eken. Dog för utsikten över Slussen! Sen snurrade jag o Lager runt en stund, kunde inte bestämma vart vi skulle men till slut blev det Oxid. Stod och dansa där hela kvällen! Levels spelades femtielva gånger. Kärleken jag har för den låten är obeskrivlig, men till slut blev till och med jag irriterad över att han upprepa låten hela tiden.
 
O igår körde jag matinköp på Coop med Vera i äkta housewife style. Mjukisbyxor och klackar, fråga mig inte varför haha. Sen åkte vi hem till henne. Pontus och Fesy kom o det blev massa fix inför kvällen. Sen började det rulla in massa folk. Blev en bra kväll. Dock tidig hemgång, man e inte lika ung o fräsch som förr haha.
 
Den där sovmorgonen ingen fick störa igår...Det va ingen fara, jag vaknade vid klockan 9 efter 4,5 timmes sömn. Sömn is overrated...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0