work, work, work

Måndag, jag tror vi säger upp bekantskapen här, jag orkar inte med dig. Efter imorgon tar jag dessutom semester haha. Skrivit upp mig så mycket på extrapass på senare tid att jag blivit helt stirrig, det e soft med para, men jag har jobbat så mycket att jag snart är påväg in i väggen.
 
Helgen har bjudit på mycket, i fredags hade jag min lediga dag o spenderade den i stan tillsammans med Vera o Paulina, blev lite nya saker. Sen vart det myskväll hos Paulina med ett glas rose o en fett godispåse. Som vi åt, inte helt okej haha.
 
Sen har jag jobbat som en gris lördag, söndag. Trodde seriöst jag skulle bryta ihop igår, dagen ville aldrig ta slut, det belönar vi med att jobba ännu längre idag... I lördags hann jag dock med att fira Anna som fyllde år! Karaokerestaurang o massa glitter, feeest.
 
I en situation där jag på något sätt förlorat, vann jag ändå. Victoryyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0