I'm alive!!!

Mördarveckan e slut!  O jag e helt slut. O fet som en get. Bara ätit sötsaker denna vecka för att få den snabba energin, imorron blir det gymmet asså! Hunnit me en maaaassa de senaste dagarna. I fredags var jag, Emil, Lager, Jenna och Cia på Sommar. Blev en inte alltför sen kväll, men det var en kul kväll iaf. Hade bra sällskap o träffade massa bekanta! O igår blev det först jobb hela dan o sen åkte jag hem för att fira Jenna och Cia. Körde öllekar, promota L.A för flera av deras vänner hehe o hade det allmänt trevligt. Blev dock tidig hemgång då också eftersom jaghade workie idag också. Segaaaaste dagen på länge! Men min kassavärd va så snäll så jag fick sluta 2 timmar tidigare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0