Para

Sooom jag jobbat de senaste dagarna hoppas jag på att oktoberlönen blir riktigt fet.
 
Mina dygn skulle behöva ha fler timmar. Kom hem i lördagskväll och var så hype att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Behövde göra nåt, men blev lite svårt att planera nåt efter att ha jobbat hela dan och det slutade med att jag o Fessy satt hemma hos mig och tittade på VMA reprisen. I fredags fixade jag naglarna o sen på kvällen bakade jag o Fessy bullar.
 
Gårdagen blev vl inte speciellt produktiv den heller. Kollade film med mamsen, en äkta såndär Disney-B-film-jag vet redan slutet-film, men vi blev båda chockade över hur bra den var ändå! Sen hjälpte vi kusin att flytta till sitt nya ställe och efter en viss förvirring från min sida så mötte jag upp Awet för en middag på Ruccola. Satt och snackade skit där o käkade god pasta, sen taggade vi till Coop för lite inköp och efter det taggade jag hem till min snygging i Hby. Va där resten av kvällen o chillade.
 
Dags o börja fixa sig nu, ska luncha me Fessy om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0