Roller coaster

Wow mitt humör har verkligen varit upp och ner idag. Ena stunden glad, nästa irriterad, efter det arg, sen glad igen och helt plötsligt typ jättepepp på livet bara baaam. Typ fått en sån där motivationskick, kunde nästan bege mig ut för att springa maraton eller nåt! Jag hade klarat det! :P Stackars lillebror lider av min motivationskick, han vill kolla på film och jag vill få honom att starta upp inför sin studentskiva, flak osv så jag sitter och jämför priser och skit och ba Jonas lita inte på det här och det här! Haha
 
Varit i stan med Fessy o letat jeans. Kom hem med en jacka! Bra där! Sen var jag på min första dancehallklass med Paulina. Stel som en flaggstång är jag men skitkul vare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0