krigare

Dags o inse att man börjar bli gammal! Varit ute både fredag och lördag och jobbat på det också. Sovit totalt 8-9 timmar på hela helgen. Du kan kalla mig krigare! Men nice har det varit iaf. Fredagen blev helt spontan då jag o Lager åkte in till stan för att chilla på Söder men upptäckte att Emil o boysen va på Izzes gamla praktik så vi åkte dit istället. Lördagen gick jag, johannorna, Vera och Krause ut. Blev föra o sen dans på vardagsrummet.
 
I torsdags åt jag förresten på en mongolisk restaurang med mamma, Fessy o Wojni. Maten var helt awesome! Sällskapet också! ;)
 
IDag har jag spenderat hela dagen i Järfälla-hoodsen med Angelica. Varit på Barkarby-outleten, promenerat i Säby o softat i Jakan. Mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0