Lättnad

Känns som om typ tio stora stenar lyfts från mitt bröst. Good feeling. Mycket good.
 
Gårdagen var kunglig, gled runt i typ orangt hår(blekning that went wrong), men what to do. Gjorde hp så nu  e det äntligen avklarat! Gick bättre än förväntat! Sen åkte jag hem och chillade lite innan Paulina hämtade upp mig med bilen. Vi och Fessy åkte in till Espresso House och fika. Sen åkte vi hem itll mig igen och drack te. Mycket bra kväll. Fast faan va taggad jag var på utgång! Dansa all night long va längesen, föööör länge sen!
 
Idag har jag promenerat orten runt, först med familjen och sen med Beatrice. Jag o Beatrice avsluta med en glass i solen i Vby. Träffa Zacki som kommit tillbaka till orten också. Nice nice.
 
Sådär på tal om nåt helt annat, denna bild hahaha
 
Jonas kasta precis en banan i huvet på mig, standard.... HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0