4 dagar kvar!!

Sen sitter jag på planet till New York! Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
 
Jag hade ryckens ryck igår. Gick på promenad med mamma på morronen i Grimsta i 1,5 timme. Sen chillade jag hemma typ en timme sen promenerade jag o Fessy till Kista. Tog lite mer än en timme det också. I höst ska jag lätt börja styrketräna mer. Skulle må som en prinsessa, legat på latsidan nu hela sommaren, inte helt okej.
 
När jag o Fessy kommit till Kista klev vi in på foodcourten, standardo och käka lunch.
 
Jag, Bea och Elin avslutade hurtdagen med att gå ut. Hamnade på Cafe Opera, dansade loss, flydde från galna tyskar och löste lite "världsproblem". Lyckades även hamna på vimmelbild, väldigt spännande då jag int5e fick se bilden och alltså fick en spännande surprise idag haha
Bea, jag, twinnie haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0