flippmode

Igår var en sån sköööööööön dag!!! eller aa kanske inte början. Sprang runt hemma o fixa o trixa o sen åkte jag till jobbet. Typ helt fixad... Sen fick det bli middag med Bea och Elin på donken, finmiddag :P Efter det åkte jag in till stan och mötte Fessys nya klass, skitgulliga allihopa! Vi stanna dock inte där så länge utan vi drog vidare till Solidaritet. Står och chillar vid garderoben då en blond tjej bara kastar sig på oss med komplimanger, jag o fessy (som båda verkar ha sjukt dålig syn haha) blir typ skiträdda tills vi fattar att det är Jenna XD Så vi hängde tillsammans hela kvällen, dansa, mingla, hade skitkul. Kom in i ett helt sjukt bra mode, typ som på mina o fessys Nype-tider haha. Så när klockan va typ fyra fick fessy dra mig ut från klubben, jag ville inte gå hem :P Köper fyllekäk och sätter oss för att vänta på tuben. Då glider Zacki o Awet förbi så vi fick sällis av dem och Jonte som också dök upp. Sen hade jag sällskap av zacki ända bort till mig. Riktiga bröder jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0