Hahaha messsed up!

Lördagen blev ju sådär knas också. Chillade hela dan o sen drog jag ut med Elin, Bea, Amanda från jobbet och Izze. Började med att föra i en sportbar, sen till Solli igen. Var fööööör mycket av gårdagen där så blev inte lika kul som kvällen innan, men kul hade vi :D Dansa, dansa ooo dansa lite till. Blev alldeles för sen hemgång så, jag va helt messed upp hela söndagen :O
 
Typ inte ens vakna på måndagen, det märktes på jobbet haha
 
O idag var min första riktiga skoldag. Där hade jag defintivt inte vaknat, helt fucked!! Folk prata me mig o jag fatta typ ingenting, att jag ska ha mitt seminarie nästa vecka klockan 8 på morgonen, zombiemooooodeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0