Jetlag

Mår skitkonstigt, klockan visar en tid, mitt huvud känner en tid, men tiden jag varit i den senaste veckan tror jag inte är den samma som mitt huvud har. God damnit
 
Haft the most Amazing week heheheh :D Var riktigt nervös innan eftersom alla människor hypar New York. Men det var verkligen helt fantastiskt!! Har redan planerat att åka dit igen!! Vi har shoppat, promenerat i Central Park, rott i central park, sett frihetsgudinnan, Ground zero. Dansat på nattklubb och gått på Comedy club. Surrat runt i Soho. Hunnit med så mycket på en vecka! Första dagarna gick vi typ 8-9 timmar i sträck, helt sinnes för det kändes inte ens i benen sen, inte förrän dag fyra typ.
 
Sen var vi riktiga genier också. Vi flög halv 10 på kvällen den 12e. Så skulle vi landa 11.30 samma dag. Det gick inte alls ihop i våra huvuden då Sverige (herregud så slut i huvet nu att jag behövde googla hur Sverige stavades, jisses)ligger 6 timmar före. Visar sig ju då att vi kom hem den 13e, detta stod inte på biljetten. Genier, riktiga genier hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0