4 dagar kvar tills 2014, boooom

Okej, nu börjar man märka paniken komma krypande bland folk. Nyårsafton snart och INGEN har planer. Halva Sverige har flytt landet (save yourself!!) Men jag har planer. Typ. Efter tolvslaget iaf. Typ. Jag o mitt sällskap ska till Amba. Vi o 93orna alltså. Jag kommer nog få mig ett och annat skratt... eller tusen :P Dessa småttingar :P
 
I förrgår kom alla över, förutom Awet och Zacki, var de höll hus har jag ingen aning om. Vi andra mös iaf, snackade skit och drack varmdryck. Kramade sönder Emil också, längesen! O igår va jag, Paulina o Fessy på stan hur länge som helst, reakaos. Köpte inget på rean dock haha. När Paulina lämnat oss för att förbereda flygningen tillbaka till London så mötte vi upp Erena. Fikade lite me henne o sen styrde vi hemåt orten för att äta middag och byta om.
 
Sen blev det in till stan för att möta Izze, Emil o Krause trodde jag o Fessy. Det blev hela grabbligan som överaskade oss :P Drack lite bärs på Bankomat och sedan East. Blev riktigt impad över hur stort East va, värt flera besök!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0