Mitt 2013

13 brukar vara min tursiffra. I januari var jag fast bestämd att 2013 skulle vara mitt år. För att jag sa så belönades jag med en jävla käftsmäll i februari. Inte en käftsmäll bokstavligt talat, men bildligt talat. efter det har ju allt bara varit en komisk berg-o-dalbana. Har haft mina bra stunder. Haft mina dåliga.
 
Var helt träningsbesatt det första typ kvartalet. Bodde på SATS och åt 24/7. Gick en klass som jag trodde skulle göra mig modigare, det gjorde den inte. Körde 2 jobb och 1 kurs i ett. Dejtat en strippa. Hur jävla o-Larsson låter inte det liksom. Kanske ska se detta året som året jag lost it. Eventuellt maxade mina gränser hahahahahah.
 
Varit med om att mina vänner gjort stora förändringar i sitt liv. Sett dem må bra. Sett dem på dåligt. Sagt upp kontakten med vissa fd vänner, hittat tillbaka till gamla vänner, fått flera nya vänner. Gjort världens bästa resa med världens bästa tjejer. Rest med familjen.
 
haft riktigt mysiga sommardagar. Varit fnittrig, nästan snudden på fjärilar i magen lycklig. Fått världens mest abrupta, snopna avslut.
 
Kommit in på en utbildning som förhoppningsvis ger mig en riktigt rolig framtid.
  
2014 ska bli mitt år. MITT! Ingenting kan stoppa mig nu. Inget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0