lillördag

Är ledig idag igen. Varit uppe sen klockan tio i 6. Var på gymmet vid halv 7 och körde Bodybalance. Ikväll blir det Bodycombat. Helt lonely men det ska nog bra, kanske att jag lyckas dra me mig Zacki, men jag har inte fattat om han e i Sverige ens eller kommer ihåg att passet var idag så aa vi får väl se, hehe
 
Sen jag kom hem har jag käkat frukost, kollat igenom plugget lite och nu sitter jag o sjunger för full hals till Spotify, tacka gud för beatsen så jag slipper höra hur hemskt det låter ;P ska kolla lite utbildningar nu o sen kanske tagga upp till Vby. Har waaaay för mycket fritid haha
 
 
Sometimes you need to hit rock bottom. It´s the only way to find your way back up again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0