sunday, no fun day

Legat med mobilen i famnen hela förmiddan. pratat me typ allt och alla. Inte orkat röra mig för fem öre. Paulina va här en stund under dagen o snackade lite, hade pepptalk, mycket bra pepptalk. Sen kom vera nu på kvällen och gjorde mig lite sällis. Har för fina vänner.
 
Gårdagen var förövrigt ganska oslagbar! Jag hade en helt awesome kväll, med typ alla mina finaste. Vi dansade,dansade allihopa tillsammans. Skulle kunna krama sönder mina vänner för att de är så fina, för att de alltid stöttar mig även fast jag gör dåliga val. De är underbara, verkligen underbara
 
Kvällen slutade dock inte som jag ville, men what to do? Är man så dum att man öppnar sitt hjärta för en sån människa får man vara beredd på att ta nederlaget också. Som paulina sa till mig. Never a mistake, always a lesson.
 
Nästa gång jag öppnar mitt hjärta är det för nån som verkligen förtjänar det. Som aldrig sårar mig. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0