träningsvärk

Alltså jag blir galen! Suttit upp och pluggat alldeles för länge stressaat alldeles för mycket för att sen få reda på några timmar innan min lektion börjar att den e inställd!! Så aa förra veckan hade vi ju bara kunnat radera ur mitt liv, den gav mig verkligen inte nåt annat än ångest.
 
Så idag ska jag sätta igång med nästa uppgift så jag inte behöver stressa, så onödigt att jag fått tjänsteledigt från jobbet bara, har alltså ingenting att göra på hela dagen :( tänkte träna men alla passen på dagen har typ 20 pers i kö så det blir inteförrän ikväll isåfall, mööööh
 
Igår var iallafall bra! Jag fick gå upp tidigt för att plugga dock, men jag hann me ett dubbelpass på sats mitt på dagen tillsammans med Beatrice. Sen på kvällen dök kusin, mormor, awet, fessy, Beatrice, Vera och Emil upp och vi åt chokladfondue för att fira mig en dag i efterskott. Det va mumma!
 
word på denna bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0