cravings for a salada

Ätit så mycket onyttigt igår och idag att min mage gråter efter sallad. Aa äter som en häst, hela tiden!
 
Igår körde jag min sista jobbdag, the 12 av 12 workdays edition. Det kändes lite i kroppen må jag säga. Efter workie åkte jag in en snabbis till stan o mötte upp Fessy och Emil. Sen åkte vi hemåt. Jag styrde kosan hem till mig, fixade oh trixade o hann sjunka ner med ett glas vin i handen lagom tills att Vera oPontus ramla in. Häll på o somna men taggade till. En fredag helt klart värt att fira haha. Första ledigheten på tolv dar. Som det ser ut just nu blir det samma sak nästkommande 2 veckor också.
 
Vi satt hemma hos mig, jag, Vera, Pontus, Fessy, Zacki, Beatrice och hennes kompis. Sen styrde vi kosan mot stan, körde Amba, alltid safety backup! Hade det trevligt och dansa hela kvällen.
 
Imorse vaknade jag såå trööööött, men kvickna till ganska snabbt. Vera o Pontus kom och plockade upp mig sen taggade vi till Vby och mötte upp Paulina och käkade lunch. Sen blev det shopping, köpt ny träningsväska o stuff. Woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0