Don´t want to brag but I´m gonna be the best you ever had

Inta koffein innan läggdags, dummaste man kan göra. Ska upp innan sju imorron, men är typ redo för en springtur just nu så hype är jag! Not even ooookeeeeey!
 
Helgen have been nice. Krigat på jobbet, flippat lite på jobbet, gillar mina kollegor haha. På lördagkväll mös jag med mina bröder Paulina o Fessy o på söndagkväll var det låååångpromenad me Paulina i orten!
 
Idag har jag chillat för galet, Fessy kom o chilla me mig ett par timmar också innan det slutligen blev träning med Flod. Alltså daaaamn! va mycket folk det va på Sats. Alla nyårslöften på ett o samma ställe typ! Kaos.
 
Paulina har förresten rätt, dejta i orten är farligt! Måste typ bära smink till gymmet om det fortsätter såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0