Dreams

Jag drömmer alltid så jävla konstiga drömmar, det är nåt fel min drömnerv typ, den e i kläm i hjärnan eller nåt.
 
Drömmen jag drömde var bäst ända tills jag kom på att den inte stämde. Drömde att morfar och farmor fortfarande levde. Familjen, mormor,morfar, farmor och farfar var först i drömmen på nåt semester i nåt som likna Gran Canaria. Vi åkte båt och sen satt vi helt plötsligt och tittade på farmor och farfar 3D-tv som de tydligen skaffat sig. Den var som en hel jävla bioduk. Sen var det helt plötsligt julen som nyss var. Mormor och morfar var här. Jag fick julklapparna jag fick på riktigt i julas. Sen skulle mormor och morfar åka hem. Jag började berätta för dem vad jag skulle göra på nyår, men mormor verkade jättestressad och tittar på morfar som också ser ganska orolig ut och säger, men vi kan ju inte säga nåt till henne. Då tittar jag på morfar och det här måste varit precis innan jag vakna till för då kommer jag på att men det här kan ju inte hända, morfar lever ju inte längre.
 
Alltså usch vakna upp med den känslan, allt va så jävla verkligt! ÅÅh vad jag saknar morfar och farmor <3
 
Drömterapi finns det förresten nåt sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0