Working working

Borde verkligen lägga mig egentligen meeeen neeeje jag e rebellisk mot mig själv ikväll. Sitter och inte gör ett skit hemma, men lika glad är jag för det. Mår så bra just nu. Har jag sagt hur fin familj och fina vänner jag har? Min mamma får ett extra hjärta idag, jag glömde mina jobbnycklar och passerkort hemma men bästa mamsi slängde sig in i bilen med det o lämnade till mig på jobbet.
 
Jobbhelg på schemat idag, imorgon, söndag. Festligt bruuuushaan
 
Nästan lite taggad på utgång idag, fast samtidigt det är jag väl nästan alltid. Väntar på en riktig sån där kaosutgång då man är massa härliga människor, musiken är awesome och det enda du behöver för att hålla igång är vatten och redbull.
 
Fest hähä
 
Dagens citat från Paulina förresten: "Livsfarligt att dejta i orten fan". Alla känner alla på nåt höger eller vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0