Faller

Dagens låt, passar ganska bra på hur jag känner (fast jag faller inte)
 
 
 
När man e nere och  mår skit är det väldigt skönt att ha vänner som plockar upp en igen. Spenderade min gårdag med först Fessy och Vera på bryggan vid Vera. Vi solade och surrade. Sen mötte vi upp Paulina och Emil på Frandis. Käkade middag och sen drog vi hem till Vera där Krause mötte upp oss och sen blev det fotboll på tv! Garvat så jag fått ont i magen. Underbart. Underbara vänner.
 
Och idag har jag jobbat "kort" dag på jobbet. Stått och monterat tillsammans med en kollega typ hela dagen. Kändes inte som att jag jobbat när jag gick hem. Måste ha stressen. Jag gillar den. kul att lära känna min kollega mer dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0