Frustration

Lever tror jag. Vill göra iaf.
 
I fredags lunchade jag först med Lager i stan och sen var jag på mitt första pyjamasparty sen jag slutade lågstadiet hahaha. Hemma hos Emil. Han, jag, Fessy, Paulina o Vera. Vi tittade på film, käkade 50 kilo godis och hade det bra.
 
På lördagen vaknade jag hemma hos Emil med årets sockerbaksmälla (ärligt asså haha) Sen vad jag gjorde kan tyvärr inte minnet bidra till med så mycket. Har för mig att jag åkte till kista me Fessy, på kvällen gick vi ut iaf. Fessy, Bea, Saron och Salem blev mitt sällskap. Hamnade på Snaps och blev efter mycket om och men en ganska kort kväll.
 
På söndan mötte jag Fessy o Bea i Vby. Käkade lunch och chillade i centrum. Sen åkte jag o Bea och bada i Hby. Årets första dopp i Sverige. bättre sent än aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0