always something happening

Min lillebror tog studenten i fredags. Fatta min lillebror!!! Tiden går läskigt fort! Riktigt fin fredag. Svinvarmt, brorsan va fett fin i sin kostym! Sen åkte han runt i stan med pappsen o nåra vänner medans vi styrde upp här hemma. Släkt och vänner kom hit, käka middag och hade det trevligt. Skönaste fredagen.
 
Sen på lördan så shoppa jag o mamma lite i Vby, framåt kvällen fixade jag mig och gick till Jenna. Där blev det grillning i nåra timmar me henne, Cia, Lager och massa andra innan jag åkte till stan med min kusin, Bea och Elin. Blev utgång på Solidaritet, hade riktigt kul, men sen hände lite grejer så vi gick därifrån tidigare än planerat. Mötte upp Arses och Denzel som också va i stan. Allihopa drog på efterfest hos Arses morbror(?!) och sen drog jag hem till Arses och sov. Nattbussen dit, fyfaan, finns så många konstiga människor som ska me.
 
Vaknade upp utan röst, drog hem o duscha sen ner mot Spånga och mötte upp Bea. Vi åkte till Hby o åt pizza hemma hos Elin. Tryckte i mig en hel jävla pizza. Well needed. Sen åkte jag hem och åt ännu mer mat innan Paulina, Vera o Fessy kom. vi fixade lite inför New York, sen åkte Paulina hem och vi andra tre åkte till coopen. GODIS!! Blev tjejsnack och chillerill.
 
Helt fantastisk helg helt enkelt. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0