Mör som fan

Jobbade ett 10 timmars pass igår. Mina kollegor stod och garvade åt mig hela dan typ för att de visste om mitt mördarpass. Knas
 
Har haft en awesome vecka på tal om annat. I torsdags hade jag cirkus 15 pers över på chillkrökmys. Först käkade jag, Paulina och Fessy middag tillsammans sen kom resten. Lite "drama" men annars en mycket mycket bra kväll. Älskar mina vänner.
 
På fredagen åkte jag o Emil till Kristineberg/Stadshagen och mötte upp lite av hans grabbs. Sen satt jag o kolla på när de spela fotboll. Fick Esti som sällis efter ett tag så vi satt o snacka i solen. Sen bar det hemåt orten för middag med familjen och mormor. Efter det kom Awet över en stund och vi surra över ett glas vin innan han åkte in till stan.
 
På lördag var det heldagsjobb innan jag åkte till Älvsjö/fruängen för att fira Carro som tagit examen. Så duktig tjej! Va en mysig men tidig kväll då det var jobb för min del på söndan också.
 
och i måndags blev det lite träning innan jag mötte upp Fessy o Jonte i stan. När Jonte sen åkt hem gick vi runt lite jag o Fessy och mötte sen upp Sharre på en kvällsfika. Fick sen skjuts hem till Vby av Sharre. Pumpade nice musik på högsta volym och bara njöt. Blev en kopp te hos Fessy efter det också. :)
 
SUMMERBURST I HELGEN OCKSÅ, CANT WAIT!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0