snart så!

E jag pepparkakis! Längtar!!!
 
Jag hade en mycket bra onsdag igår. Jag och Jonas var i stan och shoppa, han fick sin studentpresent :) Sen kom jag och chillade ett tag innan jag börja fixa mig och åkte med Bea hem till Elin. Där åt vi middag och snackade skit innan vi drog in till Rose. Blev en massa dans. Hypa sönder som en jag vet inte vad när Avicii spelades. Folk måste trott att jag aldrig hört musik förut, eventuellt nyss fyllt femton.. Vägen hem blev ett jävla jobb. Bussjäveln kom inte, stod ute i en timme och frös :(
 
Totaldecka hemma hos Elin sen. Vakna såååå seeeg imorse, har inte orkat göra ett piss sen jag kom hem blir nog inte mycket annat gjort idag heller. Längtar tills telefonen ringer vid 7 ikväll. Hahahah orkar inte med mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0