Suuuummmmerbuuurst!

Man kan vakna upp på fel sida, men när man vaknar upp arg. That feeling is just mad. Jag vakna av att jag typ ville skrika, haha, lugnat mig lite nu.
 
Helgen har varit helt fantastisk! Började i fredags, jag o Lager möttes i stan, gick till Stadion. Chillade med Izze som jobba i Redbull baren. Sen in på Stadion och in till musiken! Regnet öste ner men vad gjorde det, vi flippa till musiken ändå. Träffa på Lagers jobbarkompis Pierre och hans vänner från Karlstad. Karlstadborna va helt underbara, speciellt två grabbar som va kusiner, Ayhan och Ali, dog för dem hahaha.
 
Blev tidig hemgång efteråt dock. Sen började gårdagen tidigt. Pretty uppfylld med drama var den OCH jag som inte e van med drama, har det ganska lugnt omkring mig på det viset, fick min kväll lite fuckad, men men. Jag o Lager käkade lunch och föra, sen ville jag gå och jag ville se Albin Myers. Istället klev Pierre, Ayhan, Ali, resten a Karlstadborna och ett par piteåbor in i Lagers lägenhet. Så snällt fick vi stanna kvar litet tag till, och va me om lite drama. Sen drog vi in mot Summerburst! Redbulltältet var första anhalt, jag, Ayhan, Ali, Lager och Pierre softa där ett tag innan vi drog in lagom för att se Dimitri vegas och like mike. Blev en jävla massa dans och lite mys. Och lite till drama... När kvällen va slut drog vi till BK i centralen, satt där i ett år (missa chanser, möööööh) sen sa jag hejdå till Karlstadborna och taggade för att möta upp Paulina, vi chilla i stan typ fem min extra och åkte sen hemåt orten.
 
Missar alltid mina chanser. ALLTID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0