Underbart

Jävlar vilken onsdag jag hade igår. Och en pretty nice tisdag också. Åkte räkbåt i tisdags för att fira min kollega Alexandra. Det var mys och skärgården var riktigt fin!
 
På onsdagen klev jag först upp och åkte och fixa naglarna i Jakan. Sen åkte jag hem, bytte om och styrde kosan in till stan med Emil. Mötte upp Izze och vi åt lunch på Mr French vid SKeppsbrokajen(?). MAGISKA hamburgare! Satt där och chillade, sen promenerade vi bort till Snaps och tog en öl. Njöt i solen ett tag, sen åkte jag och mötte upp mina kollegor, Alexandra, Emilia, Elin och Bea :) Vi drog till Grönan och körde femkamp! Var riktigt kul, men jag kom sist haha. Efter Grönan blev det Josefinas, GAAALET FINT!!
 
Men dagen/kvällen var inte slut där, sista stoppet blev nattklubben Rose. Aldrig varit där förr, schyst ställe men tveeek på att jag går dit igen.
 
Tipptoppkväll.
 
Hur lär man förresten att känna nån via telefon. börjar kännas som mission impossible hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0