me don´t likey

Känns som om jag alltid måste ner på botten för att köra på upp till toppen. Och jag känner att den där jävla botten orkar jag inte vara på längre. Började mars med att att på fredagen träffa på precis allt och alla jag inte ville träffa på. Mitt gym, min ort, kan folk bara tagga? Sen kom en jobbhelg, den var jobbig bara den, för att sen avslutas på söndagen med att mitt bankkort gick sönder. Måndag kommer, tänker ny vecka nya tag....nehheee du mobilen fuckar upp och så e alla nummer borta!!
 
Men får väl se det positiva i det hela, en av människorna jag såg i fredags har lämnat landet nu på obestämd tid, jag har ett nytt fint bankkort i plånboken och mobilen innehåller bara de viktigaste numrena typ.
 
Och jag måste byta jobb snart, klarar inte av ett jobb där jag inte får ha kontroll över mitt, eller snarare inte har allt material för att kunna ha kontroll. Bra lön, helt okej jobb, men asså, time to move on breeee
 
Jävla proteinreklamer över allt, ät riktig mat istället (heja keso och ägg hehehehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0